Hva er nytt for deg som kunde?
Dette er subheading
Vi har fått splitter ny nettbutikk! Hvilken nye funksjoner har du fått som kunde? Selv om vi kan skilte med et nytt utseende og en grundig skjønnhetspuss - så er mange av funksjonene fremdeles de man kjenner fra før: adresser, ordreoversikt, returer og nyhetsbrev. Vi har imidlertidig nå 3 spiller nye funksoner, som vi har laget slik at det skal være enklere og mer oversiktlig for deg å handle hos oss: Min bedrift, Innkjøpsliste og Mine tilbud.
Menylinje - Innlogging
Innlogging finnes øverst til høyre på menylinjen - her finnes også hurtigknapp til huskelister når du er innlogget.
Nye tjenester
1. Min Organisasjon - konto på bedriftsnivå: Kontoene er nå organisert på bedriftsnivå og ikke på individuelle nivå, betyr at alle med tilgang til å handle nå er på samme konto slik at dere slipper å ha flere forskjellige. Du bruker selvfølgelig din vanlige kontoen her ka du også lage huskelister, lage ordreforespørselee til oss oa ned på individnivå, slik at dette ikke trenger å organisere dette fra flere forskjellige kontoer.
2. Innkjøpsliste —Spar tid på innkjøp man ofte gjør, og ha en bedre oversikt over innkjøp man planlegger til feks et prosjekt.
3. Mine tilbud - Nå kan du be oss om et tilbud på varer direkte fra handlekuren
1. Min organisasjon
Min Organisasjon - konto på bedriftsnivå
Kontoene er nå organisert på bedriftsnivå og ikke på individuelle nivå, som betyr at alle med tilgang til å handle i fiirmaet, har tilgang til delte ressurser som feks firmarabatt. Hver bedrift har nå en admin-bruker: denne inviterer andre brukere og kan gi de tilganger etter behov. Er du kun en eier/bruker på bedriften din, så blir du selvfølgelig admin av din egen bedrift. Du bruker selvfølgelig den individuelle kontoen til å lage huskelister, ordreforespørseler osv slik at dette ikke trenger å organisere dette fra flere forskjellige kontoer.
2. Innkjøpslister
Spar tid på innkjøp man ofte gjør, og ha en bedre oversikt over innkjøp man planlegger til feks et prosjekt
Nå kan dere kan lage og lagre ubegrensede innkjøpslister: handler dere mye av de samme tingene hver gang er dette en veldig enkel måte å handle på, uten at man trenger å legge til varene hver gang. Kan også brukes feks som huskelister til varer dere pllanleggerr til senere eller et prosjekt.
Listene kan både eksporteres, skrives ut, eller sende oss som prisforespørseler om dere ønsker spesielle tilbud, og selvfølgelig redigeres eller lagres til senere.
3. Tilbud
Nå kan du enklere sende oss en forespørsel om å få et pristilbud, rett fra handlekurven.
Har du feks et prosjekt du ønsker et tilbud på - kan du nå gjøre dette rett fra handlekurven, og administrerer disse fra brukeren din etterpå: bare plukk varer i handlekurven som vanlig og trykk på send tilbud.
Du får en oversikt over tilbudene du har sendt oss og hvor de er i prosessen under Mine Tilbud fanen på brukeren din.