Hva er nytt for deg som kunde?


Dette er subheading

Vi har fått splitter ny nettbutikk! Hvilken nye funksjoner har du fått som kunde?  Selv om vi kan skilte med et nytt utseende og en grundig skjønnhetspuss - så er mange av funksjonene fremdeles de man kjenner fra før: adresser, ordreoversikt, returer og nyhetsbrev. Vi har imidlertidig nå 3 spiller nye funksoner, som vi har laget slik at det skal være enklere og mer oversiktlig for deg å handle hos oss:  Min bedrift,  Innkjøpsliste og Mine tilbud

Menylinje - Innlogging

Innlogging finnes øverst til høyre på menylinjen - her finnes også hurtigknapp til huskelister når du er innlogget.

Nye tjenester

1.  Min Organisasjon - konto på bedriftsnivå: Kontoene er nå organisert på bedriftsnivå og ikke på individuelle nivå, betyr at alle med tilgang til å handle nå er på samme konto slik at dere slipper å ha flere forskjellige. Du bruker selvfølgelig din vanlige kontoen her ka du også lage huskelister, lage ordreforespørselee til oss oa ned på individnivå, slik at dette ikke trenger å organisere dette fra flere forskjellige kontoer. 

2. InnkjøpslisteSpar tid på innkjøp man ofte gjør, og ha en bedre oversikt over innkjøp man planlegger til feks et prosjekt.

3. Mine tilbud - Nå kan du be oss om et tilbud på varer direkte fra handlekuren

 


1. Min organisasjon

Min Organisasjon - konto på bedriftsnivå

 

Kontoene er nå organisert på bedriftsnivå og ikke på individuelle nivå, som betyr at alle med tilgang til å handle i fiirmaet, har tilgang til delte ressurser som feks firmarabatt. Hver bedrift har nå en admin-bruker: denne inviterer andre brukere og kan gi de tilganger etter behov.  Er du kun en eier/bruker på bedriften din, så blir du selvfølgelig admin av din egen bedrift. Du bruker selvfølgelig den individuelle kontoen til å lage huskelister, ordreforespørseler osv slik at dette ikke trenger å organisere dette fra flere forskjellige kontoer. 

Din Organisasjon - tilknyttede faner: 

her finner du oversikt og kan administrere bedriften din: grunnleggende bedriftsinformasjon på Min Bedrift,  hvilke bedriftstruktur du har satt opp,  oversikt over brukere, send og motta invitasjoner om å handle på konto.  

Mine Invitasjoner

Her har du oversikt over invitasjoner til å handle på konto du har sendt ut eller mottatt:  Du kan både sende ut og motta invitasjoner om å handle på kontoen fra kollegaer eller samarbeidspartnere. De inviterte vil bli tilknyttet kontoen som firmabrukerre, og ha tilgang til rabatter, Innkjøpslister oa tilknyttet bedriften. 

Oversikt brukere: 

Her finner du oversikt over alle bruukerne som er tilnyttet kontoen din: hvilke roller de har, og hvorvidt de er aktive eller ikke. Er du administrator av bedriften din, kan du tildele de roller og fjerne brukere her.  


2. Innkjøpslister

Spar tid på innkjøp man ofte gjør, og ha en bedre oversikt over innkjøp man planlegger til feks et prosjekt 

 

Nå kan dere kan lage og lagre ubegrensede innkjøpslister: handler dere mye av de samme tingene hver gang er dette en veldig enkel måte å handle på, uten at man trenger å legge til varene hver gang. Kan også brukes feks som huskelister til varer dere pllanleggerr til senere eller et prosjekt. 

Listene kan både eksporteres, skrives ut, eller sende oss som prisforespørseler om dere ønsker spesielle tilbud, og selvfølgelig redigeres eller lagres til senere. 

Innkjøpsliste:

her finner du oversikt over innkjøpslistene dere lagrer: Vi anbefaler at dere  lager gode navn og beskrivelser på dem, slik at de er enklere å finne og bruke om dere er flere brukere.

Trykker du på "Se" vil du få opp redigeringvindu for å sende, skrive ut, slette eller redigere listene. ..

Innkjøpsliste - rediger innkjøpsliste: 

Her kan du slette liste, eksportere liste, skrive den ut, oppdatere den eller legge den i handlekurven.

Listen vil være tilgjengelig helt til du sletter den, så den kan handles på flere ganger om du ønsker det. 

Slik legger du til varer på innkjøpsliste 1/2:

Legg til varer direkte fra nettbutikken - her kan du enten velge en eksisterende liste, eller lage en helt ny....

Slik legger du til varer på innkjøpsliste 2/2:

- velg en eksisterende Innkjøpsliste å legge varen til i eller opprett en helt ny


3. Tilbud

Nå kan du enklere sende oss en forespørsel om å få et pristilbud, rett fra handlekurven. 

 

Har du feks et prosjekt du ønsker et tilbud på - kan du nå gjøre dette rett fra handlekurven, og administrerer disse fra brukeren din etterpå: bare plukk varer i handlekurven som vanlig og trykk på send tilbud.

Du får en oversikt over tilbudene du har sendt oss og hvor de er i prosessen under Mine Tilbud fanen på brukeren din.

Send tilbudet fra handlekurven din 1/2:

Isteden for å klikke send bestilling, klikk be om tilbud : varene i handlekurven din vil da bli sendt til oss, og en av våre salgsrepresentanter ta kontakt med deg igjen for å gi deg et tilbud på varene du ønsker. 

Send tilbudet fra handlekurven din 2/2:

Her kan du skrive en melding til oss, legge til referanser eller legge ved andre relevante dokumenter